بررسی وضعیت شماره از لحاظ لیست سیاه مخابرات |
شماره ها بايد در هر خط از فايل بدون هيچ علامتي قرار داشته باشند.
در هر خط فقط يک شماره قرار داشته باشد
در هر خط فقط يک شماره قرار داشته باشد
اصول بنیادی سیماشرق:
خدمات با احترام 28 ساعته(12*31*28)
12 ماه سال 31روزه بجای 24 ساعت 28 ساعت خدمت دارید ؟؟؟؟
همیشه حق با مشترک است زیرا:
مشتری در سیماشرق واژه ای ناشناخته است که بجای آن مشترک عنوان میشود و در همه حال باسیماشرق شریک است
سیماشرق بین کوچکترین و بزرگترین مشترک خود تفاوتی نمیگذارد
خدمات برای همه مشترکان سیماشرق برابر تعهدات بصورت 28 ساعته انجام میگیرد
ثبات شماره های ارتباطی و آدرس سیماشرق همیشه یک اصل ماندگار است
تماس با ما : 8821600-(98513+) نمابر 8388191-(98513+)
ارتباط از طریق تلگرامsimasharhco@
09394537158
دقت نمائید تماس آزاد فقط از ساعت 1700 الی 1800برای مشتریان جدید مجاز میباشد